Skip to the content

Forestil dig en Virtuel Medarbejder, der automatisk udfører en lang række trivielle rutine opgaver i din virksomhed. Opgaver som din virksomhed i dag må bruge manuelle tidskrævende ressourcer på at få lavet. En virtuel medarbejder kan automatisere manuelle processer og arbejde for jer døgnet rundt med at optimere jeres arbejdsprocesser, svare på kundehenvendelser, analysere jeres data, hjælpe jer med at træffe de rette beslutninger og meget mere. Mulighederne er talløse.

Frigør dine ansatte fra manuelle opgaver.

Hos TechCompany kan vi nu tilbyde, at I kan sammensætte jeres virksomheds Virtuelle Medarbejder - skræddersyet præcis til jeres virksomheds behov. Vores konsulenter analyserer og finder arbejdsgange og processer i virksomheden, som egner sig til automatisering. Vi sætter os grundigt ind i jeres virksomheds behov og udvikler den virtuelle medarbejder til at blive ekspert i jeres forretning. 

Den Virtuelle Medarbejder udfører – uden sygedage - opgaver med en konstant kvalitet døgnet rundt, 365 dage om året og giver jeres virksomhed mulighed for at:

  • Frigøre ressourcer til andre opgaver
  • Reducere operationel risiko og fejlkilder
  • Øge brugervenligheden
  • Højne kundetilfredshed
  • Spare tid
  • Reducere omkostninger
  • Indsamle kundedata

Vores Virtuelle Medarbejer besidder en række kompetencer, der kan bruges i en samlet løsning eller enkeltvis - alt efter jeres virksomheds behov.

  • Med Robotic Process Automation (RPA) er det slut med rutineprægede og manuelle opgaver. RPA er en softwarerobot, der udfører opgaver, som der tidligere er udført af mennesker. Det vil sige, at robotten kan overtage og udføre manuelle rutineopgaver på tværs af it-applikationer. RPA er f.eks. egnet til opgaver indenfor bogføring og økonomi, der kræver højt tidsforbrug og frekvens.
  • En Chatbot er et computerprogram, der gør det muligt for jer at understøtte og kommunikere med jeres kunder døgnet rundt. Chatbotten er især anvendelig i forbindelse med kundehåndtering, men kan derudover også hjælpe med andre administrative opgaver som for eksempel mødetilmeldinger, kalender opdateringer, online hjælpefuntioner, nyhedstjenester, m.v.
  • Med Machine Learning (ML) kan computere lære at finde finde sammenhænge i den mængde af data jeres virksomhed genererer og besidder. Programmet analyserer jeres data og kan opfange mønstre som den lærer at generalisere ud fra. I får derved mulighed for at se ind i fremtiden og f.eks. forudse kommende salgstal eller mulige fejlkilder.

Skal vi arbejde sammen?

Vi er en virksomhed med mange års erfaring i levering af IT-løsninger til store og mellemstore virksomheder. Vi går op i at matche vores løsninger til din virksomheds behov, så I er forberedt på bedste vis til en digitaliseret verden.

Derudover går vi aldrig på kompromis med kvaliteten, og udfører løsningerne både professionelt og ansvarligt. Det indebærer også, at vi er stabile og sørger for at levere til tiden.

Lyder vores løsninger som noget for jer og vil I gerne høre mere om mulighederne inden for Den Virtuelle Medarbejder, så kontakt os i dag og book et uforpligtende møde.

Vi glæder os til at samarbejde med jer.

Book et uforpligtende møde

Referencer

TechCompanys levering af komplekse it-løsninger har været afgørende for MilComs udvikling i at kunne imødekomme kundernes efterspørgsel. Opgaverne har været vanskelige at løse, men med TechCompanys innovative tilgang og fokus på kvalitet har de leveret it-løsninger, som både MilCom og vores kunder nyder godt af.

Kristian Knudsen, Kundeservicechef, MilCom

TechCompany

TechCompany ApS
Njalsgade 76
DK-2300 København S
CVR 31 32 98 09
Tlf. +45 7020 2575 
Email. info@techcompany.dk

Opnå store forretningsfordele med vores løsninger og ydelser

TechCompany bygger på værdier som gensidig tillid, respekt og åbenhed. Vi stræber efter at indgå i langvarige relationer. Vi møder enhver forespørgsel med oprigtig interesse og gør os umage for at sætte os grundigt ind i din virksomhed og dens forretningsområder.